Magunk dönthetünk ezentúl arról, hogy mikor fizetjük az áramszámlát
Szerző:E.ON2019. 04. 17.Életmód
Mostantól maguk az ügyfelek dönthetik el, hogy a hónap melyik napján szeretnék befizetni a villanyszámlájukat az E.ON-nál; az adott hónap 1-je és 25-e között bármelyik napot választhatják a számla rendezésére.
A szolgáltatást azok az ügyfelek vehetik igénybe, akik számlájukat elektronikus formában kérik, illetve átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetik ki azokat. A határidő kiválasztására, illetve megváltoztatására évente egy alkalommal van lehetőség, és az ezután kiállított számlákat az ügyfél által meghatározott napig kell kifizetni.
A vállalat az új szolgáltatás bevezetésével szeretné ösztönözni az egyébként egyre elterjedtebb környezetbarát elektronikus számlafizetést is. Egyre többen vannak ugyanis azok, akik nemcsak a számlafizetést teszik papírmentessé, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, egyelőre csak kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő lehet hívni, nem szükséges a papírokat tárolni.