A telefonos lelkisegély szolgálatok önkéntes segítőinek érzékenyítése
2022. 10. 03.Korábbi képzések, workshopok
Képzés a telefonos lelki elsősegély szolgálatok kezdő önkéntes segítői részére.
A képzés célja
A képzés célja a személyiségfejlesztés, a területhez kapcsolódó kommunikáció és a kliensekkel történő kapcsolattartás elsajátítása szituációs gyakorlatokkal, a személyes kompetencia fejlesztése, az asszertív magatartás és asszertív kommunikáció, valamint az alapvető informatikai ismeretek megismerése.
A képzés jellege
Engedélyezett felnőttképzés (E-001720/2017/D009)
A képzés célcsoportja
A telefonos lelki elsősegély szolgálatok kezdő önkéntes segítői.
A jelentkezés feltétele
A telefonos lelki elsősegély szolgálatok kezdő önkéntes segítője.
A képzés formája
25 órás csoportos képzés, amely jellemzően 3 egymást követő napon, napi 7-9 tanórában valósul meg 30 fős csoportokban.
Főbb tematikai egységek
- A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó alapfogalmak
- A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó alapvető jogi ismeretek.
- A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó elemi pszichológiai ismeretek.
- A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó alapvető szociálpolitikai ismeretek.
Az ismeretek számonkérésének módja
Folyamatos aktivitás a képzés során.
A képzés elvégzését igazoló dokumentum megnevezése
Látogatási igazolás/tanúsítvány
Részvételi díj
A képzés a Kríziskezelő szolgálatok fejlesztése című, EFOP-1.2.4.-VEKOP-16-2016-0001 azonosító számú kiemelt projekt keretében valósul meg, a projekt megvalósítási időszakában térítésmentes.
Jelentkezés
Jelenleg nem hirdetünk képzést, kérjük, látogasson vissza később.